Webstock 2016, we don’t have a problem, VIN!

 

Au fost 8 ediții de care habar nu am avut, dar hei! așa sunt eu, când începe să mă intereseze o treabă, cercetez până adun suficient de multe informații cât să mă ajute să mă dezvolt într-o direcție.

Anul asta, direcția se numește social media.

Am idei, am hobby-uri și chiar am produse, dar toate la timpul lor.

Pe 30 septembrie 2016, ies de sub piatră și  scot nasul în lume, pentru cea mai importantă conferință dedicată social media din Romania, unde o pleiadă de persoane și personalități deja remarcate online, vor vorbi pe anumite teme cât îi ziua de lungă și vor povesti, probabil din propriile experiențe despre ceea ce înseamnă azi, social media în România.

Sunt o grămadă de vorbitori care și-au anunțat prezența la această 9 ediție. Sunt câțiva pe care i-am recunoscut, pe unii chiar îi urmăresc și le citesc articolele iar despre ceilalți abia aștept să îmi fac o părere.

Webstock 2016 are niște ingrediente care-mi plac mult, adică adună într-o singură zi, laolaltă, o mulțime de  fotografi, chefi, bloggeri, vloggeri, personalități TV, jurnaliști, actori și simplii participanți, pentru a discuta despre această lume a online-ului, atât de străină bunicii mele, de exemplu. Oameni, despre a căror experiență în online, vreau să aflu mai multe.

Cum ar fi:

14492567_1127827957252581_1476852168433811278_n

sau:

14355630_1127830043919039_4721991569162052397_n

 

dar și

Dana Rogoz, Marian Godina, Paula Herlo, Lucian Mândruță, Adrian Hădean, George Buhnici

Credeți-mă ei sunt mai mulți , puteți verifica chiar aici.

 

Aș fi putut rămâne acasă, în Pitești și aș fi putut viziona online,  întreg evenimentul, dar am dorit să iau pulsul acestei conferințe, în persoană, cum spuneam pe 30 septembrie 2016, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, începând cu prea matinala oră 8:00 a.m până hăt târziu!

 

Merg singură.
Webstock este un eveniment organizat de Evensys  si Vodafone  in colaborare cu Bitdefender HP , Coca-Cola , McDonald’s , Raiffeisen Bank , LG , Staropramen  si Siviero Maria

Lasă un răspuns

