Concurs 1 Decembrie-10 Decembrie 2016

poza-concurs

Later edit:

Vă mulțumesc tuturor pentru participare, a fost o adevărată plăcere să verific, aproape obsesiv, și să aprob, toate comentariile voastre. M-am bucurat foarte mult să citesc motivul, pe care l-ați exprimat  pentru alegerea făcută. Mi s-a părut că, astfel, i-am dat viață concursului, și toate comentariile voastre l-au însuflețit.

Mă feresc cât pot  de mult de de automatisme, de copy-paste, de răspunsuri robotizate, de aceea vă mulțumesc încă o data!

Așadar, câștigătorii primului concurs organizat de Una care citește sunt:

Iuliana D. ai câștigat Codul bunelor maniere astăzi, de Aurelia Marinescu , Felicitări!, îți garantez că te va surprinde plăcut lectura aceasta și vei râde la aproape fiecare pagină!

și

Adelina-Gabriela ai câștigat Orașul Bântuit , de Stephen King

Felicitări! Îți garantez cel puțin un coșmar… buhuhu uhuuu uhh! Spooky!

Am filmat extragerea pe org…și cred că voi deschide și un canal de youtube, în curând…vă voi anunța

Felicitări amândurora, sper să îmi trimiteți în curând, pe e.mail unacarecitesteblog@gmail.com adresa completă, la care să pot trimite, asap, coletele!

Uhhh, mai sunt 17 participanți care nu au câștigat nicio carte, mie îmi pare rău, dar ar fi trebuit să mă pregătesc cu cel puțin 19 cărți….și nu am putut.

Așa că m-am gândit la o variantă, prin care să pot transmite gândurile mele bune și recunoscătoare pentru faptul că, v-ați tastat …participarea…așa că vă rog să îmi trimiteți adresa poștală și voi( tot pe e.mail unacarecitesteblog@gmail.com ), pentru că am de gând să vă fac o mica surpriză!

Nu vreau să vă spun ce voi trimite, dar probabil v-ați dat seama, vă spun doar că nu este nimic șmansifancysomething…. big…este doar din suflet!

Vă mulțumesc și vă promit multe concursuri în 2017!

 

La mulți ani Români, vă doresc să fiți și mai buni decât ați fost ieri sau sunteți astăzi!

Așa cum îmi promiteam acum câteva zile, azi încep #unacarecitesteblogmas, astfel în fiecare zi până la Crăciun voi publica, zilnic, un articol.

și,

Încep cu un CONCURS

Premiu : 2 cărți pentru 2 câștigători, adică 1 carte pentru fiecare câștigător.

Orașul Bântuit de Stephen King și Codul bunelor maniere astăzi de Aurelia Marinescu.

Concursul începe azi 1 Decembrie – 10 Decembrie(inclusiv).

Trebuie doar să răspundeți, mai jos în comentarii la întrebarea Care este cartea pe care o alegi dintre cele 2 oferite de mine și de ce? 

Așadar:

  1. Concursul se desfășoară exclusiv, aici pe blog, vă rog să răspundeți printr-un comentariu, mai jos. Un singur comentariu!
  2. Trebuie să alegeți doar 1  carte, pentru că eu voi alege 2 câștigători și voi oferi fiecăruia cartea aleasă.
  3. Voi alege câștigătorii, prin tragere la sorți și îi voi anunța, duminică 11 Decembrie, prin e.mail, pe pagina de Facebook Una Care Citește și sigur și pe Instagram, unde va urma un alt concurs în curând, dar toate la timpul lor.
  4. În cazul în care nu reușesc să contactez câștigătorii până joi 15 Decembrie, voi oferi cartea/cărțile altor participanți, tot prin tragere la sorți.

Dacă doriți și considerați că pagina mea de Facebook vă inspiră, nu ezitați să îi dați 1 Like( aceasta NU este o condiție de participare la concursul pe care vi l-am propus )

Vă urez succes!

22 de gânduri despre „Concurs 1 Decembrie-10 Decembrie 2016

  1. Orașul bântuit de stephen king, deoarece sunt un mare fan stephen king si pentru ca am ales acest an să citesc cât mai multe cărți de acest autor. Ultimele cărți citite au fost jocul lui gerald, shining si doctor sleep, si ar urma vacanta de crăciun, suficient timp sa citesc cartea 😀

    Apreciază

  2. Buna!
    As fi incantata daca as castiga cartea „Codul bunelor maniere astazi”, deoarece, in afara faptului ca mi-o doresc de ceva timp, mi-ar folosi in activitatile pe care le desfasor cu copiii de la scoala la care lucrez. 🙂
    Mult succes tuturor participantilor!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mi-aș dori să câștig prin acest concurs cartea „Codul bunelor maniere astăzi”, deoarece sunt o tânără pasionată de lectură care își dorește să răsfoiască și alte pagini în afara beletristicii și a comentariilor pentru examenul de bacaureat ce se apropie . Vreau să învăț prin intermediul acestei creații cum ar trebui să mă comport „ca la carte” ,așa cum fetele din înalta societate o făceau în preajma Evului Mediu sau a Epocii Moderne (una din placerile mele din arta scrisului fiind operele ce au în centru femeia). Plus de asta pe 22 în această lună este ziua mea de naștere.😊

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

