Tu câte cărți cumperi într-o lună?

Plăcerea de a cumpăra cărți dar mai ales plăcerea de a citi, nu sunt doar două hobby-uri de-ale mele, ci fac parte din ceea ce sunt eu, un om cu pasiuni.

Anul acesta am citit, până acum doar 36 de cărți. Estimasem că vor fi 50, dar nu am luat în calcul câteva evenimente care au necesitat atenția și timpul meu, respectiv cununia civilă și cea religioasă, dar și noul proiect care este în continuă dezvoltare, și despre care povestesc zilnic aici și aici  Astfel, biblioteca personală a devenit comună și este îmbunătățită și actualizată lunar, pentru amândoi, căci și el este un iubitor de carte și un cititor avid. Avem preferințe diferite, astfel că biblioteca noastră este foarte diversificată.

Alternez între „Nicio lună fără să cumpăr cărți„  și ”nicio săptămână fără să cumpăr cărți”.

Da, știu, avem mai multe cărți în bibliotecă decât am citit și sper ca biblioteca noastră să abunde de  noutate și necunoscut, tot timpul.

Având în vedere că sunt în ziua 3 de #blogmas, vă recomand să cumpărați pentru voi sau să faceți cadou cărți de pe :

Eu, de exemplu, cumpăr de pe www.elefant.ro, www.nemira.ro, www.libris.ro și ocazional din librării.

Tu câte cărți ți-ai cumpărat în noiembrie?

Eu 22, din care câteva sunt pentru concursuri, le-am ales pe sprânceană, dar și pentru cadourile de Crăciun

Poți verifica și participa la primul concurs care este încă activ!

Lasă un răspuns

