Pasiunile, salvarea mea din oboseală!

Atunci când mă simt obosită pe interior, aplic rețeta mea de revitalizare.

Am descoperit că,

pasiunile reprezintă refugiul meu în bine. Ori de câte ori am posibilitatea de a îmi petrece timpul liber pentru a meșteri la o cutie din lemn sau pentru a turna niște lumânări,  îmi încarc bateriile. Unii fac sport, alții preferă plimbările în aer liber, mie îmi place să mă retrag împreună cu gândurile, undeva în tăcere, să nu rostesc vreme îndelungată niciun cuvânt și să îmi pun în aplicare toată creativitatea.

Simt că, așa, mă resetez și îmi dau voie să funcționez în armonie din nou.

Uite, aici găsești noul meu proiect, iar mai jos, cele mai recente lumânări pe care le-am creat, sunt speciale, ard cam 45 de ore, miros a Crăciun și sunt tocmai bune de făcut cadou!

img_0566

Lasă un răspuns

