Cărțile anului 2016- Partea III

Ziua nr. 8 de #blogmas, continui cu încă 7 cărți pe care le-am citit în 2016.

Mai am de scris și de publicat maxim 2 articole pe această temă.. so stay tuned!

Flori pentru Algernon, Daniel Keyes

Pentru că Mințile lui Billie Milligan mi-a plăcut foarte mult, am vrut imediat să citesc și altceva scris de același autor, și am găsit această carte care mi-a plăcut la fel de mult. Mă fascinează cum funcționează mintea omului, în general și tind să cred că orice ficțiune pe tema psihicului uman, poate deveni realitate la un moment dat. În urma unei operații chirurgicale experimentale, Charlie devine foarte deștept, iar viața lui după acest experiment devine  atât de interesantă uneori te întrebi dacă așa ceva ar putea fi posibil vreodată, și dacă da, atunci ce se va alege de noi?. Este fascinant să vezi cum se schimbă comportamentul omului când câștigă putere.

Viață de poveste a lui A.J. Fikry, Zevin Gabrielle

Da chiar! Cum altfel poate să fie o viață atunci când ți-o petreci într-o librărie? Într-o noapte, domnului A.J.Fikry i se fură o carte foarte valoroasă, dar primește în dar o minune. Mi-a plăcut foarte mult cartea dar și povestea și stilul de scris al acestei autoare. Este o poveste emoționantă despre cum e să pierzi ceva sau pe cineva și cum e să îți câștigi din nou viața înapoi. O frumusețe de roman!

Cartea secretă a Fridei Kahlo, Haghenbeck F.G.

Fără doar și poate această carte face parte din top 3. Îmi aduc aminte că am citit-o în vară, am un miliard de post-it-uri rămase în carte, asupra cărora încă îmi aplec privirea din când în când. Frida Kahlo a fost nu numai un suflet zbuciumat de fantastic și realitatea dură în care trăia, dar a fost și o femeie-artist desăvârșită, iar marea ei operă de artă a constituit-o iubirea. A iubit până a murit, iar dragostea ei dăinuie și astăzi prin aceste cărți care au fost scrise despre ea.

Legea Copiilor, Mc Ewan Ian

Ehe, o poveste grea, despre iubire, obsesie și mai ales despre barierele inumane pe care religia le poate impune. Este vorba despre un caz controversat, dus până în justiție în care familia îi refuza copilului donația de sânge care ar fi putut să îi salveze viața, dar implicațiile sunt mai multe și firul poveștii mai complicat de atât.

Durere, Shalev Zeruya

Am așteptat cartea aceasta și nu am regretat la final după ce am citit-o. Este o poveste actuală, dintr-o societate îngrădită de religie dar cu aceleași potențiale pericole pentru  căsnicie, precum adulterul, de exemplu. Un atac terorist care strică toate dinamica unei familii. Mi-a plăcut mult, mult de tot!

Incredibilul pelerinaj al lui Harold Fry, Joyce Rachel

Așa am empatizat cu bătrânelul din poveste încât nu aveți idee. Mai multe găsiți aici

Amintirea dragostei, Jim Fergus

Spre toamnă, la munte, într-un weekend, acolo am citit frumosul roman, care mi-a plăcut foarte mult. Multă acțiune, fir narativ alert, iubire, război, fantastic. Dar mai multe puteți citi aici.

Lasă un răspuns

