Cărțile anului 2016- Partea IV-Final + o întrebare

Tea, coffee and chocolate, Melanie King

Trei ingrediente pe care le iubesc, fac parte și completează fericirea mea. Cărțulia asta mică și cochetă m-a dumirit cu istoria acestor licori magice. A fost o plăcere să o citesc, și continuă să fie ori de câte ori mai citesc câte un pasaj din ea. De obicei, o iau după mine când plec pe undeva.

Șocul căderii, Filer Nathan

Nathan Filer a fost asistent social într-un spital pentru boli mintale, Matthew, personajul principal, este un tânăr de 19 ani care și-a pierdut fratele, în copilărie și în prezent suferă de o boală psihică, fără legătură directă între aceste doua aspecte, Matthew folosește scrisul ca pe o terapie, astfel povestea sa este una grea, tristă și de înțeles doar pentru cei dispuși să o înțeleagă.

Povestește-mi despre Beirut, Abdelkarim Asma

Am crezut că voi afla mai multe lucruri despre islam, dar nu a fost așa ci am aflat de o poveste de dragoste între o femeie de religie musulmană și un francez, am aflat despre Liban și aspectul său colorat de refugiații sirieni, palestinieni, despre armata israeliană și despre un conflict care se transmite din generație în generație.

Mesele de odinioară. De la Palatul Regal la Târgul Moșilor

Nu am aprofundat-o, dar este o ”carte de noptieră”, adică acea carte pe care o mai deschizi din când în când, care te distrage de la gândurile tale, care e scrisă frumos și delicios și care îți face o idee despre cum era odinioară, în acest ritual al

Prietenii mei, iubirile mele, Marc Levy

 Prima caret care nu m-a prins atât de mult, așa cum s-a întâmplat cu celelalte scrise de Marc Levy. Este o poveste despre cum doi bărbați, divorțați și buni prieteni își continuă viața crescându-și fiecare copii.

Wise Words Country House Ways

O frumusețe de carte care explică cum se gospodărea o casă acum 150 de ani, despre stăpâni şi rolurile pe care slujitorii acestora le aveau, despre maniere şi grădinărit. O bijuterie, ce să mai!

 

Mai am 4 cărți pe care le citesc în paralel, voi reveni cu detalii despre fiecare când le voi termina. Urăsc să citesc în paralel, dar cum am reușit să o tot fac, anul acesta, asta pentru că de fiecare data când găsesc o carte care nu prea-mi place, în loc să o abandonez, mă ambiționez să o citesc până la final chiar dacă mai intercalez și alte romane.

Voi cum v-ați descurcat cu cititul , anul acesta? 🙂

 

 

2 gânduri despre „Cărțile anului 2016- Partea IV-Final + o întrebare

Lasă un răspuns

