Canale de youtube pe care le urmăresc

Am descoperit vlogging-ul, și multe canale de youtube pe  diverse teme,  acum 2 ani. M-am abonat la câteva canale, în timp am renunțat la multe dintre ele, și azi aștept cu nerăbdare apariția unor clipuri, săptămână de săptămână.

Nu vreau să fac un clasament al youtuberilor pentru că ar fi irelevant, îmi plac toți  de aceea îi urmăresc.

Așadar canalele despre cărți care-mi plac și pe care le urmăresc sunt:

Cărți și Alina

Irina citește

Daniel Afloarei

The Hearabouts

Am găsit două canale de youtube, care-mi plac mult, mult, foarte mult, dar trebuie să vă explic, un pic și de ce.

Noi suntem deja la finalul celui de al treilea an de când am renunțat definitiv la televizor, avem obiectul televizor, dar îl folosim doar ca pe un monitor, mai mare.

Uitatul la TV nu mai era o plăcere, devenise un continuu lătrat pe diferite teme, politică, religie, modă, pițiponceli de mare angajament, drăgușeli, țonceli, capatoșeli, măruțoșeli etc. scandal, tabloidizare excesivă, iar publicitatea din timpul filmelor devenise exasperantă.

Am renunțat la cablu fără niciun regret!

Totuși, uneori parcă m-as mai fi uitat, sau măcar ascultat o piesă de teatru, un teatru radiofonic, cum ascultam când eram copil plăcile de vinil la pick-up

Și mare mi-a fost bucuria când am găsit:

Teatru radiofonic

Marius Drey

De fiecare dată când fac ceva creativ, lumânări sau pictez ceva, ascult câte o piesă. este minunat, relaxant și sunt scutită de lătratul, atât de mult promovat la TV.

Bineînțeles că urmăresc și canale despre beauty, lifestyle: Îmi place să aflu despre make-up, tendințe, discursuri motivaționale, rețete de mâncare sănătoase, sunt câteva canale care mă relaxează și mă inspiră .

Ioana

Andreea Balaban

Real Leyla

Mămica lui Noah

Mimi Ikonn

Alex Ikonn

Mimi și Alex sunt favoriții mei, de altfel cu ei am început și descoperit acest nou trend nișat pe diverse teme, care se întâmplă și care ia amploare pe zi ce trece.

Mă bate și pe mine un gând, dar nu mi-am strâns chiar tot curajul, mai adun un pic și probabil că în 2017 îmi voi face o surpriză!

Voi ce booktuberi /canale urmăriți?

 

 

 

 

Lasă un răspuns

