Rutina mea de luni + Idei de cadouri

De obicei, lunea mă trezesc târziu, din cauza faptului că duminică stau până în creierii nopții să citesc, de cele mai multe ori, iar uneori pentru că nimeresc în fața vreunui serial vineri după-amiază și nu mă las până nu văd multe sezoane.

De când mă știu trezirea de dimineață, în orice luni,( în orice zi, de fapt) a fost cruntă și din păcate continuă să fie așa. M-am învățat așa, să simt chinul mai degrabă, decât să mă învăț cu trezitul de dimineață, îmi asum și nu mă plâng, asta e!

Am cel puțin 865 de alarme și amânări( eh bine, doar 5).

  1. Mă gândesc să mă cadorisesc, one of these days cu:

clocky-ceas-desteptator-roti-6-950x670-adaptive-1

detalii aici

 

și aici reclama simpatică la același produs mai puțin simpatic 

 

 

 

Slavă Domnului, Cerului și Universului, că soțul meu( care Nu bea cafea), face cea mai bună, minunată și gustoasă cafea de pe planeta Pământ. El se trezește cu aproximativ cu 2 h înaintea mea, și avem tot felul de căni și cănuțe cu capac, care să mențină cafeaua caldă.

  1. Așa că dacă aveți , prin preajmă, pe cineva ca mine, ați putea să îi faceți cadou, așa ceva:

cana-obiectiv-foto-camera-lens-mug-cup-950x670-adaptive

detalii aici

 

 

 

Apoi.

Merg pâș, pâș până la cafea, o iau frumușel și mă întorc în patul încă primitor, pentru că am și o oarecare fotosensibilitate, îmi aprind lampa care și-a și încă își face  toții banii, pentru că o folosesc seară de seară la citit, și în fiecare zi dis-de-dimineața, mă ajută să îmi îndes din nou creierul în țeastă.

3. Un iubitor de lectură, dar și un adormit ca mine, ți-ar mulțumi pentru o astfel de veioză:

jansjo-aplc-led-sp-spot-alb__0482990_pe620591_s4

detalii aici

Apoi, verific rețelele de socializare Facebook și Instagram aici și aici și aici și aici…între timp beau cafea…

Pe măsură ce cofeina își face loc în vene, încep să simt primele semne că mă dezmeticesc… și într-un final îmi iau curajul mă ridic și-mi încep ziua.

Baie & Co.

Căutând pe net am găsit cea mai tare ”perdea” de baie, special concepută pentru cuplurile care șăruiesc o singură baie.

Luați de vedeți:

Apoi, din nou Slavă Domnului, Cerului, Universului.. mă duc la birou, sau mai bine zis în birou, căci lucrez de acasă.

Scot agenda și mă minunez de ce urmează să fac, dar aici vine caracteristica zilei de luni: îmi limitez cât pot de mult sarcinile zilnice, nu-mi planific nicio ieșire nici de plăcere cu atât mai puțin de business, nu accept vizite, nu fac vizite, vorbesc la telefon doar strictul necesar…mai degrabă răspund, decât sun…îmi fac planuri și notez diverse pe agenda.

Vă sugerez această agendă, care pe lângă prețul bun e ea foarte bună, copertele sunt cartonate, poți să o arunci în geantă, fără să o deteriorezi, paginile sunt groase și au un detaliu pentru colorat în fiecare colț așa că în pauzele de visare poți să faci un lucru creativ. Paginile nu sunt printate cu calendare, zile, ore etc., ai loc să scrii câte-n lună și în stele!

ziua de luni continuă…

Rezolv tot ce vine la birou/mail, fără să crâcnesc, dar nu planific, cu bună știință nimic pentru ziua de luni.

Apoi vine seara, iar seara de luni este întotdeauna una dintre cele mai relaxante seri ale săptămânii. Ne uităm la un film, sau fac ceva creativ, lumânări, pictez ceva, decorez ceva, fac un DIY, oricum serile relaxante de luni, sunt preferatele mele.

Bineînțeles că închei seara cu un duș fierbinte, un ceai la fel de fiebinte și o carte, sper de fiecare dată bună!

ceaiul meu preferat este Cinnamon Punch, adică:

2000000237879-1715636-240

uite aici

Dacă vrei să faci o carte cadou, îți sugerez să cumperi noutăți eu am pe listă câteva, dar uite ce îți sugerez:

diana-gabaldon-cercul-de-piatra-vol1_c1Outlander vol. 3

1041340-0 Vegetariana

un-baiat-numit-craciun_1_fullsize Un băiat numit Crăciun

care chiar dacă este pentru copii, sigur mi-ar plăcea să o citesc.

 

Despre recomandări literare, probabil voi scrie alt articol!

Voi ce cărți doriți să primiți cadou?

2 gânduri despre „Rutina mea de luni + Idei de cadouri

  1. Am citit in weekend „Un baiat numit Craciun”, tare tare faina, mai ales ca e sezon si mi-a adus aminte de bucuria cu care citeam Hobbitul acum cativa ani, tot in perioada pre-sarbatori(fara nici o legatura o lectura cu cealalata).
    Ca sa-ti raspund la intrebare 😁, mi-as dori sa primesc in dar „Simplitatea conteaza”-Erin Boyle, dar primesc cu drag si alte carti, nici o problema 😂

    Apreciază

Lasă un răspuns

