Nu mai împodobesc brazi…adevărați + lumânări cu miros de brad

La noi în familie s-au împodobit o mulțime de brazi adevărați, din copilărie și până acum, aproximativ 13 ani.

Acum 13 ani, au apărut niște brazi, stufoși, cu multe crengi, care împodobiți arătau ca cei de prin filme.

Tati, nu a stat pe gânduri și a cumpărat unul, anul următor mi l-a dăruit ( eu încă locuiam în București)și el și-a cumpărat altul și mai înalt și mai stufos. Acum după 13 ani, împodobim aceiași brazi, fiecare la casa lui, ceea ce înseamnă că împreună cu familia mea am reușit să salvăm cel puțin 25 de brazi adevărați.

Până să apară această alternativă, din plastic, e drept, știam că în fiecare an trebuie să omorâm cel puțin un brad și apoi să îl împodobim cât mai bogat cu globuri, dulciuri și neapărat un vârf… pentru că, nu-i așa că mirosul de brad, proaspăt tăiat, te face să simți că e Crăciun?

Gândindu-mă, acum, îmi pare rău de cel puțin 30 de brazi pe care i-am omorât( uneori împodobeam 2, acasă la bunici dar și în apartamentul în care locuiam cu părinții) doar ca să miroasă a brad în casă și să am ce împodobi și în acele cărora să mă înțep din când în când.

Cunosc oameni, care în continuare își doresc brazi adevărați proaspăt tăiați. Nu îi judec și nici nu încerc să îi conving că ar fi mai bine să își cumpere unul din plastic. Eu, una, nu îmi mai doresc asta de 13 ani, și sper ca într-o zi nici ei să nu își mai dorească.

...long story short… nu vreau să ridic discuții despre ce e bio și ce nu, ce e eco și ce nu, în cât  timp dispare plasticul de pe pământ și alte discuții în trend…. nu știu cum să vă zic, dar anul viitor tot pe bradul meu din plastic îl voi împodobi…. același de 12 ani de când a intrat în posesia mea.

Alternative pentru mirosul de brad există, de exemplu poți cumpăra lumânări cu arome de brad și de Crăciun de aici, pe care eu însămi le torn cu mult drag.

2 gânduri despre „Nu mai împodobesc brazi…adevărați + lumânări cu miros de brad

  1. Eu nu am avut niciodată brad natural, din simplul motiv că atunci când eram mică mică ai mei nu stăteau bine cu banii. Împodobeam bradul pe care îl avusese și tata. Avea niște crengi rare, era oleacă strâmb și destul de înălticuț. Dar îl împodobeam cu drag și nu conta cum arăta. Cred că vreo 7 ani l-am folosit, apoi am cumpărat altul mult mai fain, pe care îl avem și acum. Sinceră să fiu, brazii naturali nu prea îmi plac. Cei ieftini sunt oribili din punctul meu de vedere (sunt deși, joși și vârful e o chestie luuungă și fără nicio crenguță – cel puțin așa am văzut). Un brad frumos și bogat e destul de scump – și eu cred că mai bine cumperi niște jucării/hăniuțe cu banii pe care i-ai da pe un brad natural în fiecare an sau măcar din jumătate și duci la niște copii amărâți. Sau faci cadouri celor din familie. Dar e doar părerea mea. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

