Viața de poveste a lui A.J. Fikry, Gabriele Zevin

Viața de poveste a lui A.J. Fikry, Gabriele Zevin

Dragoste la primele pagini. Mi-a plăcut foarte mult romanul, chiar dacă începe trist. Este o poveste despre dragoste, pasiune și dăruire.

Romanul este o poveste minunată despre viață cu toate părțile sale bune și rele.

Îmi place să citesc despre cum oamenii care-și găsesc puteri nebănuite ce-i ajută să depășească evenimentele tragice din viețile lor. Mă fascinează astfel de lecturi și mă fac să-mi cresc doza de pozitivitate din propria-mi viață.

A.J.Fikry este un văduv care o dată cu pierderea soției își pierde și pasiunea cu care își conducea librăria, în trecut. Apoi apare o minune iar atenția lui este complet redirecționată.

Fiecare capitol al romanului începe cu un fragment dintr-o carte celebră. Astfel că trecem de la F.Scott Fitzgerald, la Mark Twain sau Flannery O’Connor, apoi J.D. Salinger sau E.A. Poe…

Este un roman pentru pasionații de lectură pentru iubitorii de carte și în general pentru orice șoarece de bibliotecă.

Povestea în sine, dar și fragmente din alte cărți de la începutul fiecărui capitol ca lecturarea romanului să fie o adevărata sărbătoare.

Lasă un răspuns

