Chemarea îngerului, Guillaume Musso

Este cel de al treilea roman pe care îl citesc și cel căruia i-am acordat doar două steluțe( pentru efortul scriitorului și pentru răbdarea mea). Nu prea mi-a plăcut pentru că deși ficțiune, totuși parcă prea neverosimile situațiile imaginate.

Am avut și continui să am senzația că pentru această carte Guillaume Musso s-a folosit de rețeta succesului care l-a consacrat în cărțile anterioare, respectiv subiecte care te țin cu sufletul la gură până la final și o înșiruire de scene plauzibile și spre final de-a dreptul revelatoare, DAR a greșit pentru că a deconectat un pic succesiunea scenelor cu niște informații prea puțin credibile.

Părerea mea e că prea a fost scris la repezeală, și pe mine, una, soluționarea anumitor scene nu m-a satisfăcut, în sensul că mi se pare că a le-a lăsat parcă nefinalizate.

Doi adulți, grăbiți și cam triști, fac schimb de telefoane, din greșeală pe un aeroport aglomerat. În încercarea de a își recupera fiecare în parte, telefoanele, amândoi invadează spațiul intim al celuilalt și de aici un thriller plin de turnuri și situații care mai de care mai neplăcute.

El are o viață complicată, ea ascunde ceva, se urăsc de moarte( dialogurile mi se pare de-a dreptul puerile), apoi ca prin minune se iubesc, dar nu chiar…apoi apare criminalul de profesie, în peisaj, o fetiță este dată dispărută și dinamica poveștii se schimbă radical și tot așa, o învălmășeală, de m-a luat capul!

Un roman polițist care deși m-a prins, dar doar pentru că-s curioasă, din fire, nu mi-a plăcut. Asta nu m-a împiedicat, însă, să îl termin de citit.

Din trei, unul care nu mi-a plăcut, mai încerc nu mă las!

Spor la citit!

Lasă un răspuns

